maandag 13 april 2009

De Zwitserse quiz

Alvast een berichtje zodat jullie reacties kunnen nalaten over deze 'Zwitserse' quiz. Ik heb onmiddellijk wat opzoekingswerk verricht en moet inderdaad bekennen dat ik fout was bij de wetenschapsvraag. De juiste volgorde is niet gekend. Het atoom staat op nummer 1, gevolgd door een proton, maar aangezien de massa van zowel elektron als quark onbekend is, kunnen we deze 2 niet rangschikken. Bijgevolg voel ik mij verplicht deze vraag te schrappen. Mijn excuses hiervoor. Vooraan in de stand maakt dit gelukkig niets uit. De Rossen Tuur en Volgende Keer Beter hebben allebei hetzelfde staan en blijven 1 en 2. Heheeheheuhehie en Pro Forma waren het alletwee eens met mijn volgorde en daar wijzigt bijgevolg ook niets. Tenzij nummer 5 nog iets in de pap komt brokken, maar dat bekijk ik straks.

Geen opmerkingen: